Monday 27 May 2013

Tahniah adik2ku...


Alhamdulilah... Hari ni diberi kesempatan untuk melihat adik2ku berada di pentas konvokesyen. Segak bergaya, walaupun aku hanya dapat melihat dari luar tapi sangat berbangga adik2ku. Mereka berlapan pernah datang ke sekolah menjalani praktikal selama 3 bulan,kami sungguh akrab macam adik beradik sendiri. Yang lagi bangga dua orang daripada mereka merupakan insan istimewa, walaupun tidak mendengar dan tidak boleh bertutur Fatimah akhirnya dapat juga segulung ijazah. Sarah pulak bekas ank murid di sekolah tempat aku mengajar akhirnya berjaya menerima segulung ijazah. Ijah pun sama, walaupun kita jrg berbual tapi seronok sesakali bergurau senda di bilik guru.

sempat snap pic dengan dua org ni jer.... Amirah n Nik Amar

Nik amar, Amirah dan Iryana yang sangat akrab denganku, abg bangga melihat kamu bertiga. Ingat dulu waktu kita kuar bersama pergi IKEA, main bowling dan snap gambar. Sangat seronok dengan kalian. Bila teringat abg rasa nak gelak adik2ku. Sangat happy kita waktu tu, kini kita tidak dapat lagi buat benda2 tu. Terima kasih ya adik2 semua hadir mengembirakan abgmu ini.

Meeze dgn Hafiz yang ku kenali semasa mereka datang ke sekolah membuat PBS di tahun 2009. Masa itu aku masih slim lagi... hihihi. Meeze abg bangga denganmu dik, menerima anugerah praktikum terbaik bukanlah suatu benda yang mudah tanpa usaha. Sangat bangga denganmu, masa abg menjadi mentormu kamu banyak tanya dan sangat rajin. Usahamu itu berhasil dik, maafkan abgmu ini kerana kurang mempunyai masa untuk bersamamu. Hafiz serius tapi sangat sopan orangnya. Bangga melihat kamu semua memakai pkaian menerima ijazah.

P/S : Tahniah adik2ku.. Semoga berjaya dalam karier lak lepas ni. Ada rezeki kita jumpa lagi



No comments:

Post a Comment